kαθημερινες προσφορες

amazon offers

wifi usb lan card for penetration tests

Παρασκευή 18 Μαρτίου 2016

Κριτηρια επιλογης υλικου μερος 5 (ΟΘΟΝΗ)

Η οθονη είναι ένα από τα πιο σημαντικα σημεια που πρεπει να δωσει κανεις προσοχή  σε ένα υπολογιστικο συστημα γιατι είναι η κυρια μορφη μοναδας εξοδου που εχει αμεση αλληλεπιδραση με τον ανθρωπο μια λαθος επιλογή οθονης μπορει να μας στοιχησει στη τσεπη μας στη καλυτερη περιπτωση και στη χειροτερη στην υγεια μας ειδικα αν καθόμαστε πολλες ωρες μπροστα από  ένα υπολογιστη  μπορει να προκαλεσει πονοκεφαλους και αλλα καλα .  Επομενως το να επιλεξουμε ένα σωστο  μόνιτορ είναι ζωτικης σημασιας,η επιλογή οθονης εξαρτάται από πολλους παραγοντες  όπως η χρηση της αν ειμαστε απλοι χρηστες οι οποιοι αυτό που κανουν είναι να χρησιμοποιουν τον υπολογιστη τους για  ένα  word η ακομα και ένα απλο browsing , τοτε εκει αυτό που θα πρεπει να δωσει καποιος  σημασια είναι να εχει μια οθονη η οποια να εχει ένα ικανοποιητικο μέγεθος διαγωνιου τις λεγομενες ιντσες από 24 μεχρι 32 είναι ένα λογικο πλαισιο που θα πρεπει να εστιασει καποιος,επισης αυτό που θα πρεπει να δωσει σημασια είναι να εχει μεγαλο λογω αντίθεσης και όταν ενοουμε λογο αντίθεσης ενοουμε το πραγματικο και όχι,αυτο που λεει  dynamic contrast ratio η και advance contrast ratio, θα πρεπει να είναι 1:1000 δηλαδή το ασπρο να είναι 1000 φορες πιο φωτεινο από το μαυρο,επισης θα πρεπει ν κοιτάξουμε να είναι η οθονη full hd πλεον σιγουρα,να είναι καποιας γνωστης αξιόπιστης εταιριας στο χωρο όπως lg,samsung,sony,iiyama,aoic,panasonic.Επισης θα πρεπει να κοιταμε να εχει μια καλη γωνια θεασης  ειδικα αν θα κάθονται και αλλοι στον υπολογιστη μας  για να δουν μια ταινια η κατι άλλο στο pc  oι 90 μοιρες είναι πολύ καλη επιλογή καθως η οθονη δε θα χανει ποιοτητα σε αυτό το ευρος και ολοι θα είναι σαν να κάθονται στο κεντρο της οθονης και δε θα χρειαζεται να γυρναμε την οθονη να ερχομαστε κοντα και να νιώθουμε αβολα προκειμενου να δουμε κατι.   Τωρα αν ειμαστε gamers η σχεδιαστες και χρησιμοποιούμε προγράμματα επεξεργασίας εικονας όπως photoshop, η bleder η ακομα και το 3ds max,τοτε συν της αλλης που αναφέραμε πιο πανω θα πρεπει να εχουμε μια οθονη η οποια να εχει και χαμηλο χρονο αποκρισης ειδικα στους gamers πανω από
6 ms,δε συνισταται 5 με 6 ms είναι πλεον προαπαιτουμενο αν θελουμε να εχουμε καλη ποιοτητα εικονας και τα χρωματα στα pixels της οθονης να αλλαζουν ταχύτατα επισης θα πρεπει να κοιταμε ποια να εχουμε λογω πλευρων ειτε ειμαστε gamers,επαγκελματιες η και ακομα απλοι χρηστης τον λογω πλευρων να είναι 16:9,και αυτό γιατι όλα τα προαναφερθεισα θα δουλεψουν και θα αποδοσουν αυτά που περιμενουμε αν εχουμε αυτό   τον αριθμο λογω πλευρων το aspect ratio  δηλαδή ως κοινος γνωστον. Επισης κατι σημαντικο είναι η επιλογή του μεγεθουν οθονης,το οποιο οσο να ναι ειδικα se games κανει τη διαφορα αυτό όμως δε σημαινει ότι δε υπαρχουν ορια δλδ δε είναι λογικο να εχει κανεις μια οθονη 50+ ιντσες, τιμες από 24 εως 36 είναι υπεραρκετες πιο πανω από αυτό το οριο είναι υπερβολή και φωρτος εργασιας στη καρτα γραφικων μας καθως θα χρειαζετε πιο μεγαλο υποσηστημα μνημης vram.


παμε ομως να δουμε πιο αναλυτικα τι θα πρεπει να προσεχει κανεις,αλλα και επιπλεον σε τι τεχνικα χαρακτηριστικα να δωσει σημασια ωστε να επιτυχει το καταλληλο αποτελεσμα.




Refresh rate μετριεται σε HZ 
Το refresh rate λοιπον ειναι ο ρυθμος ανανεωσης εικονας ανα  δευτερολεπτο.  Ενας απο τους σημαντικοτερους παραγοντες για την επιλογη του καταλληλου μονιτορ,ειναι ο ρυθμος ανανεωσης που μπορει να παραξει η οθονη μας δηλαδη,να ειναι ικανη να παραγει μια συνεχομενη ροη εικονωνς χωρις να δυσανασχετει το ανθρωπινο ματι,το τυπικο και προαπαιτουμενο πλεον ειναι να εχει ενα μονιτορ ρυθμο ανανεωσης εικονας 60hz,δηλαδη να εμφανιζει 60 καρε ανα δευτερολεπτο ετσι ωστε να μην υπαρχουν κολληματα,κατι λιγοτερο απο αυτο ειναι απαραδεκτο,το προτυπο που τεινει να καθιερωθει πλεον ειναι το 120Hz  ανα δευτερολεπτο.   Οσον αφορα τους gamers,αυτο στο οποιο θα πρεπει να δωσουν βαση ειναι να μην συγχεουν,να μην μπερδευουν δλδ τα fps,με τon ρυθμο ανανεωσης της εικονας αλλο το ενα αλλο το αλλο, αν μια καρτα γραφικων μπορει να χειριστει τα γραφικα σε ενα παιχνιδι και να παραγει ακριβως 60 fps,τα οποια τα στελνει στην οθονη,τοτε αν το μονιτορ μπορει να χειριστει αυτον τον ογκο πληροφοριων να ειναι δλδ ενα μονιτορ το οποιο μπορει και ανανεωνει την εικονα του με ρυθμο 60hz ανα sec, τοτε  ολα θα ειναι smooth,και δεν θα υπαρχει δυσπλασια στην εικονα,αν ομως για παραδειγμα η καρτα γραφικων παραγει 60fps, και το μονιτορ μας ειναι για παραδειγμα 30,45,55 hz. Tοτε θα εχουμε προβλημα και φαινομενα οπως shuttering και flickering.

χρονος αποκρισης (ms) :
ειναι ο χρονος που κανει ενα Pixel της οθονης μας να γινει απο gri σε μαυρο και παλι πισω gri,grey to grey,και ειναι ενα τεχνικο χαρακτηριστικο το οποιο δε πρεπει υπουδενη να ειναι πανω απο 5 ms,ειδικα για games πλεον χρονοι πανω απο 2ms θωρουνται μη αποδεκτοι. οποτε κοιταμε το μονιτορ που θα επιλεξουμε να εχει χρονο αποκρισης γυρω στα 1 η 2 ms.  Επισης αξιζει να αναφερουμε οτι δε θα πρεπει να συγχεουμαι τους χρονους αυτους με τον ρυθμο ανανεωσης της οθονης καθως ειναι ενα διαφορετικο τεχνικο χαρακτηριστικο και στην ουσια ειναι χρονος μεσα στο χρονο,δηλαδη στον χρονο στον οποιο η οθονη μας ανανεωνεται  το refresh rate,μεσα του τρεχει και ενας αλλος χρονος αυτος της αποκρισης οποτε αν ειναι γυρω στα 8 h 7 MS, τοτε θα εχουμε θεματα και προβληματα οπως η εμφανιση του ghosting.

Αναλυση resoloytion:
Ενα επισης σημαντικο στοιχειο το οποιο θα πρεπει ν δωσουμε βαση ειναι η αναλυση,με τον ορο αναλυση αναφερομαστε στο ποσο λεπτομερης ειναι η εικονα σε μια οθονη οσο πιο μεγαλυ ΑΝΑΛΥΣΗ δηλαδη διαθετει τοσο πιο ρεαλιστικα και πιο λεπτομερη θα εμφανιζονται τα στοιχεια μας στην οθονη,δηλαδη με πιο μεγαλυ λεπτομερια,αν εχουμε για παραδειγμα αναλυση 1366χ768 , αυτο μεταφραζετε σε 1366 εικονοστοιχεια δλδ pixels οριζοντιος,και 768 pixels καθετα,οποτε ενα αντικειμενο θα φαινεται σαφως καλυτερα απο οτι σε μια αναλυση με 480p, αλλα και επισης θα φενεται φτωχωτερα απο οτι σε μια αναλυση με full hd τιμες δηλαδη 1920p το οποιο σημαινει οτι θα διαθετουμε 1920 πιξελς οριζοντιως και 1080 πιξελς καθετως.  Στην σημερινη εποχη αναλυσεις λιγοτερο απο full hd τεινουν να εξαλειφθουν οποτε πλεον θα κοιταμε για full hd η και 2κ αναλυσεις στις επιλογες μας.









Για παράδειγμα μια καλη εικονα για το το πρεπει να κοιταμε είναι αυτη η οθονη απο το καταστημα του e-shop

http://adf.ly/1eNmZk

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

C